مشاوره آنلاین

سوال‌های متداول مشاوره خارج از کشور

لطفا برای دریافت اطلاعات و تعیین وقت مشاوره، به شماره تلفن 905346079835+ در واتس‌اپ (WhatsApp) پیغام دهید و اطلاعات اولیه خود را شامل موارد زیر ذکر فرمایید:
– نام و نام خانوادگی
– جنسیت و سن
– شهر و کشور محل اقامت
– اختلاف ساعت محل اقامت شما با تهران
– زمان های مناسب برای شما جهت برگزاری جلسات مشاوره
– خلاصۀ مشکل شما در چند جمله
– معرف یا نحوه آشنایی شما با دکتر ضرابی
پس از واریز وجه جلسه (یا جلسات)، تصویر یا مشخصات فیش واریزی را از طریق واتس‌اپ ارسال کنید. برای تعیین وقتِ جلسۀ مشاوره و روان درمانی، در واتس اپ با شما هماهنگی خواهد شد.

 

هزینه جلسات معادل ۴۰ دلار آمریکا می باشد.

لطفا پیش از برگزاری جلسات به شماره کارت

5047061029793771

(بانک شهر، به نام ساسان ضرابی) واریز گردد.

به دلیل متغیر بودن نسبت دلار به ریال، در پیام واتس‌اپی که در پاسخ به درخواست شما داده خواهد شد، هزینه ریالی آن به اطلاع شما خواهد رسید.

 

متاسفانه در حال حاضر چنین امکانی مقدور نیست.

 
 

چنانچه از طرف درمان‌جو تا ۲۴ ساعت پیش از زمان تعیین شده، کنسل شدن جلسه اطلاع داده شود، مبلغ پیش پرداخت برای جلسه بعدی ذخیره خواهد شد.

از آنجا که وقت تعیین شده فقط به یک درمان‌جو اختصاص داده می‌شود، در صورتی‌که اطلاع‌رسانی درخواست کنسلی پس از این زمان صورت گیرد، جایگزینی وقت تعیین شده با شخص دیگر بسیار سخت یا نا ممکن خواهد بود، به همین دلیل ۲۰٪ هزینه آن جلسه کسر شده و مابقی مبلغ به جلسه بعدی منتقل خواهد شد.

 
 

مدت زمان هر جلسه ۴۵ دقیقه می‌باشد.

 
 

تعداد جلسات بستگی به مشکل درمان‌جو دارد و از قبل، عدد دقیقی را نمی‌توان ذکر کرد. اما معمولا در جلسه اول که متخصص روان‌شناسی شما و مشکلتان را ارزیابی می‌کند، حدودی از تعداد جلسات لازم را به شما خواهد گفت. همچنین معمولا در ابتدا، هفته‌ای یکبار جلسات برگزار خواهند شد. به مرور و در زمان مقتضی درمانگرِ شما فاصلۀ بین جلسات را افزایش خواهد داد.

 
 

بله! دکتر ضرابی چند سالی در خارج از کشور زندگی کرده و با فرهنگ زندگی خارج از ایران آشنایی کامل دارد.

 
 

بله! دکتر ضرابی به همراه همسرشان یک تیم درمانی قوی را تشکیل داده‌اند. شما می‌توانید با خانم دکتر فاطمه مرادی جلسات آنلاین داشته باشید. برای رزرو جلسات با خانم دکتر مرادی، در پیام واتس‌اپ خود نام ایشان را به عنوان درمانگر ذکر کنید.‌

 
 

بزودی در این بخش امکان نوبت‌دهی از طریق سایت نیز فعال خواهد شد. 

fa_IRفارسی